שאלות נפוצות

 

מחיקת מודעה: 

משתמשים רשומים יכולים למחוק את המודעה בממשק הניהול שלהם בתפריט העליון,
משתמשים שאינם רשומים או כאלה שהעלו את המודעה בלי להיכנס למשתמש שלהם, יכולים לשלוח לנו לינק למודעה, ואנחנו נדאג להסיר אותה !!!
את הלינק יש לשלוח לאימייל שלנו: goticket.site@gmail.com

כיצד אני נרשם לאתר?

 

צוות האתר ממליץ בחום על רישום לאתר. אומנם הרישום אינו חובה וניתן לבצע את רוב הפעולות ללא רישום אך בהמשך רישום זה יסייע לכם ויקל עליכם את השימוש באתר. בנוסף, צוות האתר שוקד תמיד על השגת הטבות ומבצעים עבור חברי האתר הרשומים.

 

רישום לאתר:

 

שלב 1: על-מנת להירשם כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על הקישור הבא: "הרשם" ולמלא את פרטיכם (ניתן גם למצוא את הקישור בצד הימני של האתר).

 

שלב 2: זמן קצר לאחר מילוי פרטיכם בטופס הרישום, יישלח אל כתובת הדואר האלקטרוני שהזנתם קישור הפעלה. עליכם ללחוץ על קישור זה או להדביק אותו בשורת הכתובת בדפדפן שלכם.

 

שלב 3: לאחר לחיצה על הקישור או הדבקתו יפתח עמוד מהאתר ובו הודעה על הצלחת הרישום שלכם לאתר.

 

אם נתקלתם בבעיה כלשהי במהלך תהליך הרישום אנא תרגישו חופשי לפנות אלינו בעמוד "צור קשר" ואנו נשמח לסייע לכם.

 

 

 

כיצד אני מחפש כרטיסים?

 

ראשית, צוות האתר ממליץ בחום על רישום לאתר. לפירוט בנושא ולהסבר אודות תהליך הרישום ראה "כיצד אני נרשם לאתר" כאן לעיל.

 

ישנן מספר דרכים בהם תוכלו לחפש כרטיסים באתר:

 

אפשרות 1 – חיפוש חופשי לפי הגדרות חיפוש:

 

שלב 1: לוחצים על הקישור או הכפתור של "חפש כרטיסים" הנמצאים בדף הבית.

 

שלב 2: לאחר שלחצתם על הקישור ניתן לבחור בין מגוון אפשרויות החיפוש; חיפוש חופשי עם מילת חיפוש (כגון "מדונה" או "מכבי"), חיפוש לפי טווח תאריכים, חיפוש לפי אירוע או חיפוש לפי טווח מחירים. כמובן שניתן גם לעשות חיפוש משולב.

 

שלב 3: לאחר הכנסת הקריטריונים המתאימים לוחצים על הכפתור "חפש".

 

 

 

אפשרות 2 – חיפוש בעזרת לוח השנה:

 

אפשרות חיפוש נוספת הינה באמצעות לוח השנה. חיפוש זה מתאים כאשר מחפשים כרטיסים לתאריך ספציפי.

 

שלב 1: לוחצים על התאריך המתאים בלוח השנה אשר ממוקם בצידו הימני התחתון של האתר.

 

שלב 2: לאחר שבחרתם תאריך יעלו המודעות הרלוונטיות לאותו התאריך.

 

 

 

אפשרות 3 - כרטיסים ברגע האחרון - חיפוש כרטיסים לאירועים המתקיימים ב-48 השעות הקרובות:

 

שלב 1: לוחצים על הכפתור "כרטיסים ברגע האחרון".

 

שלב 2: לאחר שלחצתם יעלו מודעות לאירועים המתקיימים ב-48 השעות הקרובות.

 

 

 

אפשרות 4 – חיפוש לפי קטגוריות:

 

שלב 1: לוחצים על אחת הקטגוריות בראש האתר (פסטיבלים, בידור, תיאטרון וכו').

 

שלב 2: רשימה של מודעות עדכניות בקטגוריה זו ייפתחו.

 

 

 

כיצד אני פונה למשתמש שפרסם מודעה?

 

שלב 1: מחפשים מודעות לפי הקריטריונים המתאימים לך (ראה "כיצד אני מחפש כרטיסים?" לעיל).

 

שלב 2: נכנסים למודעה הרלוונטית על-ידי לחיצה על המודעה.

 

שלב 3: אם מפרסם המודעה העלה מספר טלפון, ניתן לפנות אליו טלפונית. במקרה ולא העלה מספר טלפון או שברצונכם לפנות אליו במייל, לוחצים על "לפנייה למפרסם לחץ: כאן".

 

שלב 4: לאחר מכן, ייפתח טופס יצירת קשר בו אתם ממלאים את פרטיכם ולוחצים על הכפתור "שלח". פנייתכם תשלח אל מפרסם המודעה.

 

 

 

כיצד אני מעלה מודעה?

 

ראשית, צוות האתר ממליץ בחום על רישום לאתר. לפירוט בנושא ולהסבר אודות תהליך הרישום ראה "כיצד אני נרשם לאתר".

 

שלב 1: לחץ על הקישור "פרסם מודעה" אשר מופיע בחלק העליון של דף הבית.

 

שלב 2: בחר קטגוריה אשר מתאימה לסוג הכרטיס אותו אתה מעוניין למכור. למשל, אם מדובר במנוי למשחק כדורגל בחר בקטגוריית "ספורט".

 

שלב 3: מלא את פרטי המודעה בטופס. שים לב שהפרטים הבאים נכונים ומלאים: שדות החובה(*), תאריך האירוע, כתובת הדואר האלקטרוני, קוד הזיהוי (אשר נמצא בתחתית העמוד) והסיסמא שבחרת (סיסמא זו תשמש אותך בהמשך לעריכת ומחיקת המודעה).

 

שלב 4: לחץ על הכפתור "שמור" בתחתית העמוד.

 

שלב 5: לאחר זמן קצר המודעה שלך תופיע בדף הבית או במאגר המודעות וכל שעלייך לעשות הוא להמתין שאנשים יפנו אלייך.

 

הערה מהצוות: בעת העלאת המודעה יש למלא מספר פרטים כגון טלפון ומייל. שדה האימייל הינו שדה חובה אך אינו נחשף בהצגת המודעה אלא נשאר חסוי במערכת. לעומת זאת שדה הטלפון אינו חובה והינך יכול לבחור באם ברצונך לחשוף אותו או לא.

 

 

 

האם יש הגבלה על המחיר שאני מבקש עבור הכרטיס שלי?

 

בטרם נענה על השאלה עלינו להדגיש כי אתר GOTicket אינו סוחר בכרטיסים ואינו מעורב במכירתם. כמו-כן, האתר אוסר על כל סוג של ספסרות כרטיסים בניגוד לחוק ועל שימוש באתר למטרות סחר בכרטיסים ללא תיאום ואישור בכתב מהנהלת האתר (לפירוט בנושא זה אנא קראו את תנאי השימוש של האתר).

 

מעבר להיבט המשפטי, האתר הוקם למען משתמשי האתר ולכן צוות האתר ממליץ שלא לנסות למכור כרטיסים במחירים מופקעים אשר פוגעים הן במוכר והן בקונה. יתרה מזאת, ובהתאם לאמור בתנאי השימוש, האתר שומר על הזכות להסיר כל מודעה אשר פוגעת בכללי ההגינות, בשמו הטוב של האתר או מכל סיבה אחרת. אנא זכרו: ככל שהעסקה תהיה הוגנת לשני הצדדים, כך קיים סיכוי טוב יותר שהיא תתבצע.

 

 

כיצד אני מסיר או עורך את המודעה שלי?

 

שלב 1: לוחצים על הקישור "עריכת המודעה שלי" אשר נמצא בחלקו העליון של דף הבית, בצד שמאל.

 

שלב 2: מכניסים את מספר המודעה* ואת הסיסמא* (אותה הסיסמא שהכנסתם בעת העלאת המודעה) ומסמנים "ערוך מודעה" או "מחק מודעה".

 

שלב 3: לוחצים על כפתור ה-"בצע".

 

שלב 4: אם בחרתם באפשרות של מחיקה – תקבלו אישור על מחיקת המודעה. אם בחרתם לערוך את המודעה תעלה טבלה עם פרטי מודעתכם.

 

שלב 5: עורכים את טופס המודעה שנפתח כרצונכם ולוחצים על "הוסף מודעה" בתחתית העמוד. לאחר מכן תופיע הודעה בראש העמוד המודיעה על עריכת המודעה בהצלחה.

 

 

 

* שכחתם את מספר המודעה או לא זוכרים איזה מודעות העלאתם?

 

לא נורא. ניתן לעשות חיפוש לפי כתובת האימייל שלכם.

 

שלב 1: לוחצים על הקישור "עריכת המודעה שלי" אשר נמצא בחלקו העליון של דף הבית, בצד שמאל.

 

שלב 2: ממלאים את כתובת האימייל שלכם בשורה המיועדת לכך ולוחצים על הכפתור "חפש".

 

שלב 3: יופיעו כל המודעות שפרסמתם. כעת כל שנותר לכם לעשות זה להיכנס למודעה אותה אתם מעוניינים לערוך וללחוץ על "ערוך מודעה" בתחתית המודעה.

 

 

 

* שכחתם את הסיסמא למודעה שלכם?

 

לא נורא. ניתן לקבל אותה למייל שלכם.

 

שלב 1: לוחצים על הקישור "עריכת המודעה שלי" אשר נמצא בחלקו העליון של דף הבית, בצד שמאל.

 

שלב 2: לוחצים על הקישור "שכחת את סיסמתך?" (אשר מופיע בתחתית דף עריכת המודעות). ממלאים את כתובת האימייל שלכם ולוחצים "שלח סיסמא".

 

שלב 3: תוך זמן קצר תקבלו מייל (או מספר מיילים) עם פרטי המודעה/מודעות שהעלאתם כולל מספרה והסיסמא שלה.

 

שלב 4: חזרו לדף "עריכת המודעה שלי" ומלאו את הפרטים הנדרשים.

 

 

 

כיצד אני משנה את הסיסמא ואת שאר פרטי המשתמש שלי?

 

שלב 1: מבצעים כניסה לאתר דרך העמוד הראשי.

 

שלב 2: לאחר כניסתכם לחצו על צמד המילים "עדכון פרטי משתמש" אשר מופיע בצידו הימני העליון באתר.

 

שלב 3: לשינוי סיסמתכם לחצו על הלשונית "שינוי סיסמא" והזינו את הסיסמא החדשה בשורה הראשונה ושוב בשורה השנייה. לאחר מכן, לחצו "עדכון" .לשינו פרטי המשתמש הזינו את הפרטים החדשים ולחצו "עדכון".

 

 

 

מה עושה הכפתור של "כרטיסים ברגע האחרון"?

 

לחיצה על הכפתור "כרטיסים ברגע האחרון" (אשר נמצא בצדו הימני של האתר) מאפשר חיפוש כרטיסים לאירועים המתקיימים ב-48 השעות הקרובות. אם בא לכם להיות ספונטניים ואתם מחפשים כרטיסים לאירוע קרוב אז זה החיפוש עבורכם.

 

 

 

האם השימוש באתר באמת חינם? מה המלכוד?

 

אין שום קאטצ'! כמעט כל הפונקציות באתר הן ללא עלות – כולל חיפוש מודעות, העלאת מודעות וכמובן יצירת קשר בין המפרסם לפונה. האתר גם מעניק הטבות ומבצעים למשתמשים רשומים ועל-כן אנו ממליצים בחום להירשם. מעבר לזאת, ישנם מספר שירותים מורחבים ו"מפנקים" במיוחד אשר ניתן לרכוש בתשלום.

 

 

כמה עצות חשובות לביצוע החלפת הכרטיסים!

 

כפי שהוצהר והובהר בתנאי השימוש של האתר, צוות האתר והאתר אינו מחזיק בכרטיסים או עוסק במכירתם/קנייתם. האתר מהווה פלטפורמה בלבד עבור בעלי הכרטיסים ועבור מחפשי כרטיסים.

 

על-מנת להקל על ביצוע המכירה/החלפה/קנייה שלכם אנו מציעים מספר טיפים שעשויים לסייע לכם (טיפים אלו באים על-מנת להקל עליכם בלבד ואינם מהווים כל המלצה מצידנו כיצד לבצע את העסקה או כל המלצה אחרת לעניין רכישת הכרטיסים):

 

אל תשלמו עבור הכרטיסים עד לקבלתם ואל תמסרו את הכרטיסים עד לקבלת הכסף.

אל תשלחו את התשלום או את הכרטיסים בדואר.

אם בחרתם להיפגש באופן אישי על-מנת לבצע את העסקה עשו זאת במקום ציבורי ולא בביתכם.

וודאו כי מדובר בכרטיסים מקוריים ולא בזיוף. כמו-כן, וודאו כי הכרטיסים אינם אישיים (ישנם כרטיסים "על שם" שלא ניתן להעביר מאדם לאדם ללא אישור החברה שהנפיקה את הכרטיס).

 

 

כיצד יוצרים קשר עם צוות האתר?

 

בכל שאלה או בעיה ניתן לפנות לצוות האתר דרך הקישור "צור קשר" שנמצא בחלק השמאלי העליון בדף הבית.

 

שלב 1: לחיצה על הקישור "צור קשר".

 

שלב 2: מילוי פרטי הטופס ולחיצה על הכפתור "שלח".

 

שלב 3: לאחר שלחצתם תקבלו הודעה שפנייתכם נשלחה בהצלחה.

 

 

כיצד אני מבטל את הרישום שלי?

 

אתה לא יכול! ברגע שהתחברת אתה חבר לכל החיים. לא סתם...

 

שלב 1: תהליך הביטול קל מאוד. כל שעליכם לעשות זה לשלוח מייל לצוות האתר במייל: goticket.site@gmail.com ולבקש לבטל את ההרשמה שלכם לאתר.

 

שלב 2: צוות האתר יסיר אתכם מהאתר וישלח לכם הודעת אישור.

 

 

 

 

 

 

 

חיפוש כרטיסים

קבלו דילים וחדשות לתיבת הדואר שלכם